En väldigt försenad uppdatering..

Jag skäms över att ha väntat så här länge med en uppdatering. De första 2 månaderna hade vi inget internet och sen har vi varit fullt upptagna och tiden har verkligen bara flugit iväg.
Nu har jag iallafall fått tummen ut och har äntligen tagit lite bilder med min iPhone! Bättre sen än aldrig?? 












Vårt stora badrum


Vårt sovrum



Walk In Closet


Lilla gästbadrummet

Martins "Man Cave"
Just nu ser huset lite tomt ut för vi har en del kvar att inreda. Vi har har inte satt upp så mycket på väggarna då jag har velat ta tid på mig för att hitta rätt tavlor mm.. Jag vill helst inte förstöra väggarna med en massa hål i onödan :) Som ni har märkt så tycker jag väldigt mycket om ljusa färger. De mesta vi har går i färger vitt, sand, ljusgrå, beige och ljusturkos. Den turkosa färgen gör sig inte rättvis på bilderna. I hallen ser kuddarna blåa ut.. 

Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera och ta fler bilder framöver :)

Just det, jag måste också bara säga att jag ÄLSKAR vårt hus och kunde inte trivas bättre! 


Kommentarer
Postat av: Daniel

riktigt snyggt

Svar: Tack :)
/vagentilllyckan.blogg.se

2015-05-15 @ 23:36:07
Postat av: Anonym

Så Snyggt! Vi har oxå ett lyckan funkis så jag satt o googla för lite inredningsinspo o hamna på eran sida, Känner att jag fick en hel del idéer! Jag undrar över den lilla väggen köket/hallen är den breddad eller är det de måttet som är standard?

Hälsningar Sandra

Svar: Tack! Ja den är breddad eftersom. Har du en blogg? Skulle vara kul att se hur ni inrett :)
/vagentilllyckan.blogg.se

2015-08-25 @ 13:08:32
Postat av: Anonym

Tack för svar :) undra om de blir populärt hos mannen om jag skulle föreslå de nu när allt är klart o vi bor här ;) tyckte de va riktigt snyggt, hallen kändes större.
Har tyvärr ingen blogg :/

Svar: Tack! Köksön blir fantastiskt, speciellt när bardelen försvinner. Det känns mer socialt.
Plus att den ytan använder jag till att duka upp mat när jag har haft många gäster. När man tittar in i köket blir ser det snyggare ut med luckor mot vardagsrummet.
Hallen känns större utan att man tagit nån mer plats egentligen.
Haha kan tänka mig att det inte blir särskilt populärt men väldigt snyggt :)
/vagentilllyckan.blogg.se

2015-08-26 @ 09:56:07
Postat av: Anonym

Vi har ju bardelen o har även vi dukt upp där när det är kalas o sådant men gillade verkligen eran lösning o mannen verkade inte helt omöjlig heller ;) vi har iofs en del kvar o pyssla med ute innan annat kan göras :) o att få en större hall hade ju suttit så fint, vi har två små kids så platsen är inte överdriven :)

2015-08-28 @ 09:15:47
Postat av: Anonym

Ooops kommer visst en fråga till,
Så som ni har erat matbord va våran tanke från början oxå men vi valde att ha de ut ifrån väggen bakom soffan, men känns halv bra 😁 så jag möblerade om just o satte bordet så som ni har men tycker de känns så galet trångt :( hur gör ni? Erat ser inte alls trångt ut ju!;)

2015-08-29 @ 10:43:39
Postat av: Anonym

Ooops kommer visst en fråga till,
Så som ni har erat matbord va våran tanke från början oxå men vi valde att ha de ut ifrån väggen bakom soffan, men känns halv bra 😁 så jag möblerade om just o satte bordet så som ni har men tycker de känns så galet trångt :( hur gör ni? Erat ser inte alls trångt ut ju!;)

Svar: Det är bara kul så fråga på :)
Nej det är inte trångt alls. Hur stort är ditt bord?
Jag har köpt ett nytt bord nu, jag kanske kan lägga ut bilder på det. Det nya bordet är 100cm x 220cm. Kan förlängas till 310cm.
När jag drar ut det så blir det lite trångt att gå runt bordet.
Jag har inte placerat bordet helt inne i vinkeln. Kan vara det som är skillnaden.
/vagentilllyckan.blogg.se

2015-08-29 @ 11:50:02
Postat av: Christoffer

Hej, vad är det för märke och modell på er duschvägg i stora badrummet? Vi bygger just nu och kollar runt efter duschväggar så som er istället för de dubbla rundade som ingick fråb eksjöhus:)

Svar: Hej!
Jag köpte den från bygghemma.se. Den är 1m x 1m men eftersom man kan sätta fästet upp i taket så man kan välja hur bred man vill ha duschutrymmet. Själva glaset är 1m. Minns inte märket eller modellen tyvärr :/
/vagentilllyckan.blogg.se

2016-05-17 @ 19:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0