Braskamin

Här kommer en bild på braskaminen vi valde, det blev en grå Contura 586 som har sidoglas så man kan se brasan från flera vinklar.
 
Vi var inte helt överens om en grå braskamin, älskling ville ha en i svart. Jag tyckte att det inte riktigt skulle passa in då allt annat i huset i princip kommer att vara i vitt och grått. Svart skulle inte riktigt passa in.. Efter ett besök på Husknuten var vi båda helt överens om att braskaminen ska vara grå. Den är riktigt snygg och vi ser fram emot många myskvällar framför brasan :) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: malincatrin

Hehe, den här har vi också valt fast vi har valt den i svart. Jag röstade för grått, men jag har bestämt typ allt annat så här fick sambon säga sitt. Vi kommer ju ha allt annat i vitt och sedan mjuka upp med gråa toner. Men tror att svart också blir bra :)

Svar: Braskaminen är väldigt snygg även i svart och det kommer bli fint oavsett. Jag har också fått kompromissa, i vårt fall med allrummet, dvs älsklings TV-spelsrum..
Nasim Lindén

2014-01-04 @ 11:04:44
URL: http://villaaroma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0